Comedian Djoni de Vos was op 6 februari te zien als Druktemaker bij NPO1.
“Ze hebben capabele mensen, ervaren bewindslieden, zijn leuk op borrels, ongetwijfeld werken ze hard. En hoe veel columns kunnen we nog schrijven over ‘Yesilgöz is stom’, dat wordt ook saai”, zegt Djoni de Vos. “Maar ze maken het zo moeilijk.”
De nieuwe aflevering is hier te bekijken.